De honderd deelnemers (waaronder 7 IDEA-bureaus) waren deelgenoot van een interessant programma met presentaties vanuit DPG Media (highlights van verschillende onderzoeken én learnings van recente events), Neurensics (over het neurowetenschappelijk onderzoek dat in 2020 de kracht van live heeft aangetoond) en House of Sports en Feyenoord (over de SponsorRingen award winning case Feyenoord & Droomparken).
Daarnaast werd de ‘Event Impact Monitor’ (EIM) geïntroduceerd, die zich nu in een soft
Om de impact van events inzichtelijk te maken voor merken en organisaties hebben we juist ook niet-bezoekers nodig. Vul daarom hier de zeer korte vragenlijst in. Dit vergt niet meer dan 2 minuten van je tijd en je helpt ons enorm.
Daarnaast zouden we je graag in de gelegenheid stellen om de interessante presentaties te bekijken. Deze kun je hier downloaden. Voor een objectieve blik graag eerst de vragenlijst invullen en pas dan de presentaties bekijken.
Zie bijgaand tevens het verslag én via deze link de foto’s van het event.