IDEA Soft-launch Event Impact Monitor

Vorige maand hebben wij in samenwerking met bvA (Bond van Adverteerders) en House of Sports het event ‘Impact van Events en Sponsoring’ georganiseerd in De Kuip.

De honderd deelnemers (waaronder 7 IDEA-bureaus) waren deelgenoot van een interessant programma met presentaties vanuit DPG Media (highlights van verschillende onderzoeken én learnings van recente events), Neurensics (over het neurowetenschappelijk onderzoek dat in 2020 de kracht van live heeft aangetoond) en House of Sports en Feyenoord (over de  SponsorRingen award winning case Feyenoord & Droomparken).

Daarnaast werd de ‘Event Impact Monitor’ (EIM) geïntroduceerd, die zich nu in een soft

launch-fase bevindt. De EIM is een handzame tool waarmee zowel voor B2B, B2E als B2C de effectiviteit in kaart kan worden gebracht.

Om de impact van events inzichtelijk te maken voor merken en organisaties hebben we juist ook niet-bezoekers nodig. Vul daarom hier de zeer korte vragenlijst in. Dit vergt niet meer dan 2 minuten van je tijd en je helpt ons enorm.

Daarnaast zouden we je graag in de gelegenheid stellen om de interessante presentaties te bekijken. Deze kun je hier downloaden. Voor een objectieve blik graag eerst de vragenlijst invullen en pas dan de presentaties bekijken.

Zie bijgaand tevens het verslag én via deze link de foto’s van het event.