IDEA Leaders Team-Up: 3 juni 2024

De Leaders Team-Up, hét jaarlijkse moment voor ondernemers en bureau directie om in vertrouwde setting ervaringen en kennis uit te wisselen over ondernemerschap en jouw bureau, maar ook over het vak, de branche en de vereniging.

De Leaders Team-Up, hét jaarlijkse moment voor ondernemers en bureau directie om in vertrouwde setting ervaringen en kennis uit te wisselen over ondernemerschap en jouw bureau, maar ook over het vak, de branche en de vereniging. In het verlengde van onze in januari gepresenteerde roadmap, gaan we op maandag 3 juni a.s. graag met jullie het gesprek aan over:

  • Wat is een toekomstbestendig business model voor bureaus? Onder druk van de sterk toegenomen productiekosten, stevige inflatie en daarmee gepaard gaande prijsstijgingen is het steeds vaker onderwerp van gesprek, zo krijgen wij terug van de leden. Ook een onderwerp waar we tijdens eerdere edities van de Leaders Team-Up over spraken en ook tijdens Summer School stond het al eens op het programma. In aanloop naar ons benchmarkonderzoek de IDEA Business Monitor, waarin we dit onderdeel dit jaar expliciet in kaart brengen, wat ons betreft een goed moment om het gesprek over aan te gaan met elkaar.
  • Hoe positioneren en profileren we het IDEA keurmerk bij opdrachtgevers? Steeds vaker is het IDEA keurmerk een wens of zelfs vereiste in aanbestedingen, bureauselectie en pitch trajecten. Een goede zaak! Hoe verstevigen we de positie van het keurmerk? En hoe zorgen we dat opdrachtgevers zich bewuster worden van het kwaliteitsstempel van IDEA-bureaus? En wat betekent dit voor de positionering ervan? Waar staat het keurmerk voor? Wat zijn de eisen? En tegelijkertijd, hoe houden we het werkbaar voor de vereniging en de leden?
  • Op welke manier dragen wij bij aan duurzamere pitch trajecten? Ook zo’n onderwerp waar we eens in de zoveel tijd met elkaar over spreken. En waar we bij IDEA soms succesvolle maar vaker slechte voorbeelden van meekrijgen. Wat doen we hieraan? Is de door IDEA onderschreven Pitchcode nog actueel? Wordt de IDEA Pitch Checklist onder de aandacht gebracht in trajecten en bij opdrachtgevers? Hoe zorgen we dat wij als community bijdragen aan duurzamer pitchen?

Wij zijn benieuwd naar jouw ideeën, ervaringen en visie en nodigen jou uit om dit te delen met jouw IDEA-collega’s. Zo maken we elkaar en het IDEA-keurmerk sterker en onderstrepen wij ‘expert leadership’.

Je kiest als deelnemer voor 2 van de 3 thema’s van jouw voorkeur, zodat we ruim tijd hebben voor uitwisseling. We sluiten af met een compacte samenvatting op de drie onderwerpen, zodat je sowieso alles meekrijgt.

IDEA is er als vereniging voor jullie, de leden. De ‘kracht van samen’ zit in uitwisseling, inspireren, van elkaar leren en daarmee jouw business én het vak verder brengen. Jouw komst is daarom niet alleen gewenst, maar vooral ook waardevol. We zien je graag op maandag 3 juni in het geheel vernieuwde NBC Congrescentrum in Nieuwegein.

Aanmelden
Aanmelden kan via de link in de uitnodiging die je hebt ontvangen. Geen uitnodiging ontvangen? Stuur even een mailtje naar info@ideaonline.nl.