IDEA lanceert platform livecommunicatie in 1,5 m-samenleving

Met de campagne Choose Live, Choose Wisely maakt IDEA opdrachtgevers wegwijs in de wereld van livecommunicatie in de anderhalvemetersamenleving. De boodschap: kies juist nu voor live, maar kies wel voor betrouwbare partner.

De re-launch van de campagne Choose Live.Choose Wisely vond plaats op donderdag 10 september plaats tijdens de lustrumeditie van The Experience Conference (zie videofragment).

Na maanden van verplichte afstand zijn veel organisaties dringend op zoek naar manieren om verbonden te blijven met hun medewerkers, hun zakelijke netwerk en hun doelgroep. Met de campagne Choose Live, Choose Wisely laat IDEA zien dat live juist nu een ijzersterk en onmisbaar communicatiemiddel is.

Het nieuwe live
Gelukkig is er veel mogelijk. Met heldere protocollen kun je ook nu fysieke evenementen met impact organiseren. Daarnaast bruist de branche van vernieuwing. Dit bewijzen de digitale innovaties die de afgelopen tijd zijn gelanceerd. Van online events tot hybride congressen en webinars die mensen en bedrijven met succes op afstand verbinden.

Betrouwbaarheid belangrijker dan ooit
Als branchevereniging van Nederlandse livecommunicatie- en eventbureaus signaleert IDEA verder dat opdrachtgevers in deze onzekere tijden meer dan ooit behoefte hebben aan betrouwbare informatie en een deskundige gesprekspartner. Daarom heeft IDEA een online platform gelanceerd (ideaonline.nl/chooselive) waarop actuele vragen over livecommunicatie in de anderhalvemetersamenleving worden beantwoord.

De kracht van een keurmerk
Een ander speerpunt in de campagne is het vorig jaar gelanceerde IDEA-keurmerk (ideaonline.nl/keurmerk). Alle IDEA Certified Leading Agencies zijn uitgebreid en onafhankelijk gescreend op financiële kredietwaardigheid, een transparante manier van zakendoen, creatieve slagkracht en deskundigheid in verzekeringen en wet- en regelgeving. Daarmee geeft het IDEA-keurmerk precies de zekerheid die opdrachtgevers zoeken in deze onzekere tijden.