IDEA-bureaus en -partners in de prijzen bij Eventex Awards

Verschillende IDEA-bureaus en partners zijn in de prijzen gevallen bij de Eventex Awards. De Global Eventex Awards worden sinds 2009 uitgereikt en zijn een erkenning voor excellentie en innovatie in de evenementenindustrie. De awards worden georganiseerd door Eventex, een toonaangevend platform voor evenementprofessionals dat jaarlijks duizenden inzendingen ontvangt uit de hele wereld. Met de prijzen wil Eventex de beste evenementenbureaus, -bedrijven en -professionals eren en de lat hoger leggen voor de hele branche.

IDEA-partner We Are Live werd genomineerd in zes categorieën Hybrid Event (Barry Callebaut), B2B Event (Barry Callebaut), Brand Experience – Food & Beverages (Barry Callebaut), Event Storytelling (Barry Callebaut), Product Launch (Barry Callebaut) en Virtual B2B Event (Fastned). En zij hebben in alle categorieën een prijs in de wacht gesleept.

IDEA-bureau FX Agency nam met drie cases deel in vijf categorieën: Virtual Celebration Event (Top Employers Institute), Virtual Corporate Event (Top Employers Institute), Positive Change Event (Deloitte), Event Storytelling (Deloitte) en Online Educational Event (Hogeschool InHolland). En ook zij kregen in alle categorieën een award uitgereikt.

IDEA-bureau Obsession heeft in verschillende categorieën prijzen gewonnen met de case van Damen Yachting. Zo werden ze in de categorieën Virtual Brand Experience, Virtual Product Launch, Live Streaming Event, PR Campaign en Virtual B2C beloont met 5 keer goud.

Wij feliciteren We Are Live, FX agency en Obsession met het winnen van deze vakprijs.