28 september 2021 | The Experience Conference Hybrid Edition

Hybride heeft de toekomst! Een krachtige synergie tussen digitaal en fysiek zal live communicatie breder, beter en effectiever maken. Ervaar zelf hoe die toekomst er uit ziet tijdens The Experience Conference 2021.

Op 28 september a.s. vindt The Experience Conference 2021 plaats. Het wordt een hybride editie waarbij we ons nog meer willen richten op het bereiken van opdrachtgevers, we het werk van IDEA-leden in de etalage gaan zetten en we onze leden, partners en partner Hogescholen gaan vragen om een satelliet event te organiseren voor opdrachtgevers, relaties en/of medewerkers.

Onze satellite edition van vorig jaar leverde enthousiaste reacties op. Ter inspiratie hieronder een impressie van een aantal deelnemers aan TEC2020:

‘Geweldig hoe we enerzijds de persoonlijke sfeer hebben ervaren van de intieme ontvangst, in ons kantoor, van 8 top relaties van D&B; en anderzijds het gevoel hadden dat we met heel ‘evenementen Nederland’ verbonden waren door de centrale stream met de actuele en inspirerende uitzending.’
Pieter Bas Boertje – eigenaar D&B Eventmarketing

‘De Experience Conference Satellite Edition bood onze studenten niet alleen de laatste stand van zaken op kennisgebied, maar tevens de mogelijkheid om te ervaren hoe het is om aan een zakelijk online event deel te nemen. Twee vliegen in een klap!’
Paul Schreuder – lecturer Event- & Experiencemarketing /Live Communication bij Fontys Academy for Creative Industries 

‘The Satellite Edition van The Experience Conference bood ons als bureau een waardevolle mogelijkheid om een relatie evenement te organiseren, in een tijd waarin ons vak letterlijk op zijn kop stond. De hybride vorm creëerde een hele positieve sfeer, waarbij IDEA zowel online als fysiek, mensen en organisaties verbond. We gaven daarmee als branche een sterk signaal af, waarmee de kracht van live communicatie wederom is bewezen. Onze opdrachtgevers waardeerden het initiatief en de kennis om weer naar de toekomst van het event vak te kijken.’
Jan Liebregts – partner Obsession

‘Het online programma was super verzorgd. De combinatie van een fysiek evenement, met een digitaal programma voelde heel natuurlijk. Deze vorm hoop ik in de toekomst vaker mee te mogen maken. De organisatie en inhoud verliep soepel, net als de mate van betrokkenheid aan beide kanten van de schermen, fysiek en digitaal! Super dat IDEA, samen met haar netwerk een dergelijk initiatief in deze roerige tijd heeft kunnen verzorgen.’
Karin Heldeweg – corporate affairs Schiphol Group