Het 80-jarige jubileum van Honeywell werd groots gevierd. Het personeel en partners werden uitgenodigd voor de Town Hall Meeting en toprelaties waren welkom op het customer gala diner.
De communicatie en organisatie werd verzorgd door EMboost en was gericht op het creëren van extra beleving.
Van 19 t/m 23 augustus 2015 vond Sail Amsterdam plaats, het grootste nautische evenement van Europa. Aan boord van Zeilschip Eendracht werden klanten en diens partner van Pon Power uitgenodigd. EMBoost verzorgde de communicatie en begeleiding voor Pon Power.
Voor Electrolux wordt door EMboost een salesactivatieprogramma en aansluitend een Incentivereis naar IJsland ingezet. Binnen het thema 'So cool, it's hot' wordt de doelgroep gestimuleerd en geactiveerd zodat doelstellingen op het gebied van sales kunnen worden bereikt.
Om deze boost te creëren, maken we gebruik van live communicatie (experience marketing) ondersteund door online en offline communicatie.
Wij hebben een prachtige klanten portefeuille van MKB bedrijven tot multinationals, waar we een grote diversiteit aan opdrachten voor uitvoeren. Denk hierbij aan relatiemarketingplannen, sales activatie programma’s, productintroducties, teambuildingsdagen en bijzondere Incentives.
We hebben alle disciplines voor vormgeving, communicatiemiddelen en organisatie van alle evenementen/ Incentives (nationaal en internationaal) in eigen huis. Creativiteit in combinatie met rendement, dit zorgt voor de ultieme boost.