Al 25 jaar bedenkt, visualiseert en produceert Artishock levende en authentieke verhalen in de vorm van een reeks momenten die mensen raken. Hierbij gaat het steeds om de juiste mix van bijzondere events en prikkelende communicatiemomenten gedurende een bepaalde periode. Die momenten samen maken één betekenisvol verhaal – uw unieke verhaal – wat mensen graag onthouden en verder vertellen. Dat is de kracht van live communicatie.
Artishock kwam voor de gemeente 's-Hertogenbosch met het concept, ontwerp, creatie, redactie en productie van het Brabantse bidbook voor het Eurovisie Songfestival 2020. Naast dit bidbook ontwikkelde Artishock ook nog de campagne Douze de Groeten uit Brabant.
meer informatie
Parade 29
5211 KL 's-Hertogenbosch
+31 (0) 73 69 01 504
huibert@artishockevents.nl
drs Huibert Wilschut
huibert@artishockevents.nl
drs Mechtild Stultiens
mechtild@artishockevents.nl