Aldus het persbericht van NHTV:
Events spelen een steeds belangrijker rol voor merken. De manieren waarop merken binding creëren met hun publiek en zich willen onderscheiden van de concurrentie, stelt nieuwe uitdagingen aan de eventindustrie. Ook events gedragen zich meer als merken en zien mogelijkheden om nieuwe concepten te ontwikkelen of over de grens te gaan met hun meest succesvolle concepten.
NHTV signaleert in en met de branche de noodzaak tot een nieuwe generatie eventmanagers, die in staat is daarop in te spelen.
NHTV/School for Events beoogt - in samenwerking met innovatieve topondernemers - zelfstandig ondernemende professionals af te leveren; specialisten die in staat zijn topproducties te bedenken, productiehuizen te runnen en kennis en ervaring hebben in het opzetten van event value networks. Met als doel: het versterken van brands en van events brands maken.
De opzet voor het top traject is op 20 juni in een bijeenkomst in de AmsterdamArena aan evenementenbedrijven gepresenteerd en werd met enthousiasme ontvangen. Rob de Otter/de Otter creators: “Dit traject sluit aan op de vraag naar een nieuwe generatie evenementenmanagers”.
Het toptalenten programma start met ingang van 1 september 2013 met op kennis en ambitie geselecteerde postpropedeuse studenten van de studie Leisure Management en is een initiatief van de Academy for Leisure van NHTV.
Voor meer informatie over NHTV internationaal hoger onderwijs Breda kunt u terecht op www.nhtv.nl. Ook kunt u contact opnemen met de Dienst marketing en communicatie: 076-5332207, communicatie@nhtv.nl