Menu

Nieuws

Creativiteit is onze core-business

17-02-2011

De bokken van de schapen scheiden. Iedere opdrachtgever doet het, in zijn zoektocht naar betekenisvolle creativiteit&concept. Recent onderzoek van IDEA toont aan dat opdrachtgevers met name om die reden een evenementenbureau in de arm nemen, om creatieve en frisse concepten aangereikt te krijgen. Dan is het ook belangrijk om te weten hoe je de werkelijk creatieve bureaus onderscheidt van de ‘u-vraagt-en-wij-draaien’-clubs

Creativiteit is de core-business van alle IDEA-bureaus. Zij zetten het in met het doel het hoogste rendement te halen uit het feit dat er mensen bij elkaar komen tijdens een evenement. En dat doen ze altijd in interactie met hun opdrachtgever. 

In twee slagen 
In de genen van elk IDEA-bureau zit dat er altijd gezocht wordt naar creatieve oplossingen voor de vraagstukken van een klant. De eerste creativiteitsslag maken ze al wanneer ze de doelstellingen van een evenement nader analyseren. Op basis van hun vakkennis en jarenlange ervaring zoeken ze de verdieping binnen de doelstellingen van de klant. 

De tweede creativiteitsslag maken IDEA-bureaus vervolgens – op basis van die analyse en verdieping – door verrassende vormen te bedenken die effectief kunnen bijdragen aan het behalen van die doelstellingen. 

Zo bezien, blijkt creativiteit veel meer dan het bedenken van verrassende ideeën en concepten. Het creatieve proces is erop gericht om met effectieve oplossingen te komen en daarbij het out of the box denken niet uit de weg te gaan. De interactie met de opdrachtgever is in dat proces van cruciaal belang. 


Nieuws

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: archief

Filename: sysplugins/smarty_internal_data.php

Line Number: 287

Top