Menu

Nieuws

Case Effectgroep als beste beoordeeld door IDEA klantenpanel

03-06-2015

Ter promotie van ons vak zoekt IDEA dit jaar de spotlights. Want praten over de kracht van live communicatie is mooi, die kracht aantonen is beter. Vanuit die overtuiging lanceert IDEA het klantenpanel waarmee we de vele mooie cases van de leden letterlijk in de etalage zetten. In de eerste ronde werden drie B2B cases geselecteerd en beoordeeld, te weten: BrandDeli van Effectgroep, Heinz van Bureau JEZ en Arcadis & KNHM van Dechesne & Boertje. De ‘jury’ bestond deze ronde uit Frederike van Urk (T-Mobile), Koen Brakenhoff (Mauritshuis) en Jaap Stolwijk (Crédit Agricole Consumer Finance) en beoordeelde de BrandDeli case van Effectgroep gemiddeld met een 8,7 en unaniem als winnaar.

“Een sterke case van Effectgroep: BrandDeli neemt met dit event de juiste rol aan, door haar klanten in de spotlights te zetten. Letterlijk. Goed gevonden en leuk dat hiermee ook de samenwerking, door gezamenlijk te presenteren, goed naar voren wordt gehaald. Daarmee haal je veel extra uit de bestaande klanten en contacten, wat zorgt voor vertrouwen bij je potentiële bestand. BrandDeli draagt met dit event uit: ’Wij stralen door onze klanten te laten schitteren’. Spot on van Effectgroep!” Frederike van Urk, T-Mobile. 

Bekijk hier de video. 

Meer informatie over de case in het persbericht

Jouw case in de spotlights? Dien je case in via deze link

Nieuws

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: archief

Filename: sysplugins/smarty_internal_data.php

Line Number: 287

Top