Menu

Klantenpanel

Ter promotie van ons vak zoekt IDEA dit jaar de spotlights. Want praten over de kracht van live communicatie is mooi, die kracht aantonen is beter. Vanuit die overtuiging lanceert IDEA het klantenpanel waarmee we de vele mooie cases van de leden letterlijk in de etalage zetten. 

De leden van het klantenpanel zijn: Karlijn Adriani (Nationale Postcode Loterij), Jaap Stolwijk (Crédit Agricole Consumer Finance), Frederike van Urk (T-Mobile), Caroline van Wijngaarden (Louwman & Parqui), Jolanda Bouwens (Kadaster), Koen Brakenhoff (Mauritshuis) en Gaby Ockeloen (IHC IQIP). 

Zij beoordelen telkens drie door IDEA geselecteerde cases uit verschillende categorieën: B2B, B2E en B2C. Bekijk de winnende cases op de IDEA Inspiratieblog! 

Praten over de kracht van live communicatie is mooi, die kracht aantonen is beter.

Karlijn Adriani | Manager Evenementen, Nationale Postcode Loterij | 'Een evenement is de ideale manier om een verhaal te vertellen.'


Jolanda Bouwens | Hoofd Communicatie, Kadaster | "Met humor en lef draagt een event bij aan de verpersoonlijking van je organisatievisie en ambities".


Koen Brakenhoff | Hoofd Marketing, Mauritshuis | 'Marketing is mensenwerk. En waar komt dit beter samen dan in de ontmoeting tijdens een evenement?'

Gaby Ockeloen | Eventmanagement, IHC IQIP

Jaap Stolwijk | Event Manager, Crédit Agricole Consumer Finance

Frederike van Urk | Head of Internal Communications, T-Mobile | 'Bij een evenement heb je de kans om je doelgroep uit de waan van de dag te halen en een moment te creëren waarbij je echt verbindt.'


Caroline van Wijngaarden | Event Manager Marketing Communication, Louwman & Parqui

Top