Menu

de Otter creators

Wij zijn een brand experience bureau. Wij creëren betekenisvolle ervaringen die merken aan de mensen bindt om wie zij het meest geven. Wij zijn ervan overtuigd dat deze speciale momenten de meest krachtig manier is om werknemers betrekken, klanten te beïnvloeden of sterke relaties te bouwen. Dat is waarom ze er écht toe doen.

KPN KPN Strategy Tour

In 2011 werd Eelco Blok de nieuwe CEO van KPN en werd ook de nieuwe strategie van KPN bekend. Om het personeel actief te betrekken bij de nieuwe strategie is een strategietour georganiseerd waar dialoog kon worden aangegaan. Om interactie aan te gaan met alle medewerkers heeft een interactieve sessi

KPN - KPN Strategy Tour

Randstad Randstad H50

In 2010 vierde Randstad haar 50-jarig jubileum. De succesvolle activatiecampagne van 9 maanden was uniek. Alle medewerkers werden geënthousiasmeerd om actief deel te nemen aan het evenement. Middels telefonische audities kon men de voicemail van de Algemeen Directeur inzingen en werd een selectie g

Randstad - Randstad H50

Pernod Ricard Venuez11 voor Absolut Vodka en

Voor deelname aan Venuez11 werden 2 bijzondere AV belevingen gecreëerd. Dit concept heeft ervoor gezorgd dat de bezoekers deze beleving in hun werk meenemen en als ambassadeurs kunnen fungeren voor de merken. Het resultaat was een onderscheidende en perfecte mix tussen muziek, beeld, ambiance en pr

Pernod Ricard - Venuez11 voor Absolut Vodka en
Contactpersoon
Rob de Otter
Adres
Veemarktkade 8 - Ruimte 4129
Postcode en plaats
5222 AE 's-Hertogenbosch
Telefoonnummer
+31 85 485 2425
E-mailadres
info@deottercreators.com
Website
www.deottercreators.com

Top