Menu

Bureau voor Reuring

Het Bureau voor Reuring is een marketing communicatiebureau. Wij zorgen voor aandacht. Van de medewerkers in het bedrijf, van klanten of juist van het grote publiek. We ontwikkelen campagnes, PR stunts en prachtige events. Wij maken Reuring.

Google De Digitale Werkplaats

Google wil met de Digitale Werkplaats een bijdrage leveren aan de economische groei in Nederland. Kleine bedrijven en zelfstandigen worden hier on the spot geïnspireerd en getraind om het internet te gebruiken als een groeimotor. De succesvolle kick-off vond eind 2015 plaats in Eindhoven. In 2016 wil Google nog eens 15.000 ondernemers in meer dan 10 steden ontvangen.

Google - De Digitale Werkplaats

Twitter #BirdsEye

Waarom varen als je ook kunt vliegen? Twitter nodigde haar belangrijkste relaties uit voor een BirdsEye view over Sail Amsterdam in een Twitter-branded helikopter! In de hangar en op Twitter werd live meegekeken via Periscope. De adrenaline van de helikoptervlucht en het integreren van Twitter en Periscope zorgde ervoor dat de persoonlijke band tussen Twitter-team en klanten een stevige boost kreeg. #BirdsEye was trending topic en had meer dan 1M impressies op Twitter. Een klein event met een enorme impact!

Twitter - #BirdsEye

Philips Theater van het LICHT

Philips wilde een perspresentatie waar wel relevante pers op af zou komen. Reuring ontwikkelde een eenmalige theaterproductie. Een locatievoorstelling waar het nieuw te introduceren LivingAmbiance scène voor scène, vertrek voor vertrek, tot zijn recht kwam. Het Theater van het LICHT.

Philips - Theater van het LICHT
Contactpersoon
Christine van Dalen
Adres
John M. Keynesplein 12-46
Postcode en plaats
1066 EP Amsterdam
Telefoonnummer
020 722 02 23
E-mailadres
christinevandalen@bureauvoorreuring.nl
Website
www.bureauvoorreuring.nl

Niet te evenaren

Reuring maken kan via vele kanalen. We benutten ze graag allemaal (tegelijk). Als vliegwiel van een campagne zetten we vaak events in. Om klanten te binden of juist de pers te boeien. De kracht van een echte ontmoeting is door andere communicatiemiddelen toch niet te evenaren. En voor een beetje Reuring is 'onderscheidend zijn' ons vertrekpunt.

Top