Menu

LiveHouse

LiveHouse zorgt voor inhoud en rendement in een aantrekkelijke en altijd unieke vorm. Dat doen we met hart en ziel al meer dan 25 jaar voor vooraanstaande bedrijven. Ons vakmanschap beweegt op de scheidslijnen van communicatie, marketing en vooral personeels- en transitiemanagement. Omdat we met al deze disciplines jarenlange ervaring hebben, zijn we gesprekspartner zijn op het hoogste niveau.

KLM Duurzaamheidsevenement

KLM, wereldwijd koploper op het gebied van duurzame luchtvaart, wilde samen met stakeholders verder in dialoog over nieuwe ontwikkelingen en initiatieven. We ontwierpen een live en online ‘open space’ bijeenkomst. Daarbij was de spontane inbreng van de deelnemers cruciaal en bepaalden ze zelf de

KLM - Duurzaamheidsevenement

Alliander Alliander Expeditie

De wereld van energievoorziening wijzigt razendsnel. Tijd voor alle 3.000 medewerkers van netwerkbedrijf Alliander om elkaar te laten zien op welke fronten Alliander allemaal (pro)actief is. Acht dagdelen lang kon iedereen op Alliander Expeditie. Villa Volta was het begin: een licht/projectie en gel

Alliander - Alliander Expeditie

Shell Nederland Verkoopmij. Shell Loyalty Unlimited

Pompstationmedewerkers zijn voor Shell erg belangrijk als ambassadeurs van het klantspaarprogramma. Niet verwonderlijk dat zij tijdens een indringend evenement als eersten werden geïnformeerd over het uitbreiden van het Shell Bonus Miles-programma. Na een wervelende talkshow verkenden de medewerker

Shell Nederland Verkoopmij. - Shell Loyalty Unlimited
Contactpersoon
Nicoline van Straten
Adres
Wagenweg 140
Postcode en plaats
2012 NK Haarlem
Telefoonnummer
023-2024655
E-mailadres
nicoline@livehouse.nl
Website
www.livehouse.nl

Profiel van een creatief bureau

We werken vooral voor bedrijven die hun vakmanschap hoog houden en daarbij hun klanten én hun medewerkers respecteren en waarderen. Dat geeft hen een solide basis voor een duurzame relatie met markt en medewerkers. Zo hebben we met veel klanten een langdurig en oprecht partnership ontwikkeld en verdiend. We zijn blij om niet alleen bij te dragen aan de marketingstrategie van onze klanten, maar vooral aan de (interne) communicatiestrategie van onze klanten.
Onze werkwijze is erop gericht dat de kracht van de mensen in de organisatie ten volle benut wordt. Zo streven we er altijd naar dat medewerkers zelf een belangrijke rol nemen in het evenement. Wij ondersteunen hen om een prestatie neer te zetten die boven hun eigen verwachting uitstijgt en leerzaam is. Op die manier dragen we bij aan motivatieverdieping en versterking van hen.
Concepten van ons zijn nooit gelijk, altijd op maat gemaakt en gericht op de ontvanger. De originaliteitswaarde van de concepten is hoog en worden in eigen huis geschreven. We maken niet alleen de concepten, maar kiezen, schrijven en ontwerpen ook de communicatiemiddelen. Daarbij hanteren we een warme, betrokken toon, die leidt tot hoge opkomsten en waardering. Ook de productie doen we in eigen huis. We hebben ervaren projectmanagers die gewend zijn om oprecht sámen te werken met hun counter partners bij de opdrachtgever. We zijn kundig en flexibel, zorgvuldig, geduldig, coachend en prettig in de omgang.
Daarnaast komt bij elk evenement de kundigheid van ons zusterbedrijf LiveLAB van pas. Zij vertalen uw boodschap in state of the art video en licht on-stage-performances.
Duurzaamheid staat hoog in het vaandel bij het ontwerp van onze concepten. Daarbij hanteren we het credo: ‘loyaliteit is duurzaamheid in pure vorm’. Dat wordt niet alleen duidelijk bij de keuze van duurzame leveranciers (waar we vaak al jaren mee samenwerken), maar ook in de vorm van goede bereikbaarheid per openbaar vervoer, het stimuleren van samen reizen, live én online varianten van evenementen en het vrijmaken van talent binnen de organisatie.

Top