Menu

Live Impact | Eventmarketing

Bedrijven schakelen ons in om hun live-bijeenkomsten leuker en effectiever te maken. Klinkt simpel, maar daar is goed over nagedacht. Want vaak leveren campagnes en evenementen nog te weinig op, zijn ze voor de doelgroep niet leuk genoeg of is het resultaat niet te meten. En dat is zonde van je investering vinden wij.

Spaarne Gasthuis Gala van de Vrouwenkwaaltjes

Samen met het Spaarne Gasthuis bedachten we een informatief en interactief women-only concept dat op een leuke manier bestaande taboes doorbreekt.

Het project is genomineerd voor de Planetree Awards 2018, een prijs voor bijzondere en innovatieve projecten op het gebied van mensgerichte zorg.

Meer informatie

Spaarne Gasthuis - Gala van de Vrouwenkwaaltjes

Persgroep Happy BD to you!

Het Brabants Dagblad (BD) vroeg Live Impact om ZKH Willem-Alexander te feliciteren met zijn 50e verjaardag en een activatie te bedenken voor abonnees.

Meer informatie

Persgroep - Happy BD to you!

Wereld Muziek Concours Opening WMC

Het WMC is voor muzikanten wat de Olympische Spelen voor sporters zijn. Eens in de vier jaar komen 20.000 muzikanten naar Nederland om drie weken deel te nemen aan wedstrijden op het allerhoogste niveau.

Aan Live Impact de eer om de officiële openingsceremonie te bedenken en te produceren.

Meer informatie

Wereld Muziek Concours - Opening WMC
Contactpersoon
Philip Mulié
Adres
Veemarktkade 8
Postcode en plaats
5222 AE Den Bosch
Telefoonnummer
(085) 401 401 4
E-mailadres
philip@live-impact.nl
Website
live-impact.nl

Leuker en effectiever

Bij Live Impact doen we dit daarom anders dan de rest van Nederland. Sinds 1998 bedenken we verfrissende concepten en organiseren we campagnes en evenementen die opvallen en écht iets opleveren. Denk hierbij aan personeelsfeesten, kick-offs, productintroducties, open dagen, congressen, teambuildingsessies, klantendagen of incentives.

Evenementen met een verhaal. Waar je enthousiast van wordt, waar je doelgroep op af komt en weer energie van krijgt. Die inspelen op het merk én de bijbehorende emotie. Want op het het kruispunt van boodschap en beleving, is de impact nog steeds maximaal.

Top