Menu

Bureau van Harten

Het is de belangrijkste vraag voor ieder evenement of bijeenkomst. What’s in it for them? Waarom moeten jouw relaties naar jouw evenement komen? Als het antwoord op die vraag niet helder is, gaan we met de opdrachtgever om tafel om het verhaal scherp te krijgen. Het verhaal waar het publiek voor gaat komen. Als dat staat, is een evenement een krachtig medium om het te vertellen. Dan wordt het 'live storytelling'.

Sanoma 2-daags internationaal congres

‘One Sanoma Winning Journey’ was de kick-off van een cultural change traject. Voor deze reis maakten we van de Gashouder een vertrekhal met stewardessen, boarding info. op een 300m2 ledscherm en de CEO als piloot. Met elevator pitches, mindmapping en keynotes werd het een congres in beweging.

Sanoma - 2-daags internationaal congres

meerdere Wensenshow

Voorpret begint 6 weken van te voren. Medewerkers sturen wensen voor elkaar in. In overleg met opdrachtgever maken we een selectie. Uitvoering is met presentator, band, decor en alles wat nodig is om de wensen te laten uitkomen. Resultaat: een warme, hilarische, soms zelf emotionele show.

meerdere - Wensenshow

WoltersKluwer Kunst op tafel

Relatie-evenement voor auteurs van Wolters Kluwer. Privé rondleiding door het Stedelijk museum, een lezing van Mels Crouwel (de architect van de nieuwbouw) en een diner met ‘kunst op tafel’. Een Malevich amuse, een Karel Appel salade, een Picasso hoofdgerecht en een Mondriaan dessert.

WoltersKluwer - Kunst op tafel
Contactpersoon
Henk Jan van Harten
Adres
Oude Parklaan 111
Postcode en plaats
1901 ZZ Castricum
Telefoonnummer
088 2840000
E-mailadres
henkjan@bureauvanharten.nl
Website
www.bureauvanharten.nl

story rules

Onze visie: story rules. Wij helpen ondernemers en organisaties om tot een eigen, onderscheidend verhaal te komen. Vervolgens laten we dat verhaal tot 'leven' komen met evenementen, visual stories en campagnes. Wij zorgen ervoor dat onze opdrachtgevers aandacht krijgen van hun publiek.

live storytelling
Op een evenement moeten gasten het verhaal beleven als een page-turner. Uitnodiging, registratie-site, locatie, aankleding, catering, presentaties, films, entertainment, sprekers; ieder onderdeel moet bijdragen aan de beleving van het verhaal. Dan wordt er na afloop over gepraat. Mond tot mond en via social media.

Sinds 1994 hebben we honderden evenementen en bijeenkomsten mogen organiseren in opdracht van bedrijven, merken, overheden en goede doelen. Voor een aantal van deze events wonnen we een award.

visual stories
In 2009 zijn we begonnen met broadcastyourbusiness - video & visual stories -. Met fotografie, video, animatie, motion graphic, of een combinatie van technieken creëren we visual stories waarmee onze opdrachtgevers zich onderscheiden. Online en ‘live’ op events.

workshop story rules
In 2017 hebben we onze visie vertaald naar de workshop 'story rules'. 7 regels om tot een eigen, onderscheidend verhaal te komen.
Kijk op onze website voor meer informatie.

Top