Menu

Artishock Events & Marketing

Artishock events & marketing: al 21 jaar sterk in conceptontwikkeling, uitvoering en vormgeving van events en communicatiemiddelen die matchen met de marketingdoelstelling van de opdrachtgever én de belevingswereld van hun doelgroep. Door het samenbrengen van de creativiteit van Artixx, ons creatieve team, en de operationele ervaring van Artishock garanderen wij events en producten die communiceren en beklijven.

VOPAK & GASUNIE Official opening Gate terminal

Met een draai aan het wiel verrichte Hare Majesteit de Koningin op symbolische wijze de opening van de eerste Nederlandse LNG terminal (Liquified Natural Gas). Deze handeling was het slotstuk van de theatrale openingsshow, voorafgegaan door een inhoudelijk congres voor de internationale gasten.

Meer informatie

VOPAK & GASUNIE - Official opening Gate terminal

Ricoh Opening & personeelsfeest

De opening startte met de 'upload' van het gebouw via levensgrote foto's van medewerkers geprojecteerd op de buitenzijde van het gebouw. Ook wist Ricoh relaties te verrassen met kennisoverdracht in seminars en een nog nooit eerder vertoonde 3D openingsceremonie over de geschiedenis van Ricoh.

Meer informatie

Ricoh - Opening & personeelsfeest

Enexis Inspiratiedagen stakeholders

Sprekers met inhoud brengen op landelijke locaties prikkelende boodschappen over. Kleine groepen, dus veel persoonlijke interactie. De klanten gaan naar huis met een berg energie en nieuwe kennis over Enexis. Artishock zoekt de locaties, brieft de sprekers en organiseert de dagen van a tot z.

Meer informatie

Enexis - Inspiratiedagen stakeholders
Contactpersoon
Bart van Poppelen
Adres
Keizerstraat 12
Postcode en plaats
5211 HG 's-Hertogenbosch
Telefoonnummer
073 6901504
E-mailadres
bart@artishockevents.nl
Website
www.artishockevents.nl

Evenementen die opleveren

Artixx, ons creatieve team, vertaalt de inhoudelijke boodschap naar een creatief live experience event in combinatie met online middelen. Dit geheel aan activiteiten wordt vervolgens door het operationele team van Artishock planmatig ingezet als marketing tool voor het bereiken van een langere termijn doelstelling. Bij Artishock events & marketing is het organiseren van een event nooit een doel op zich, maar juist een krachtig instrument voor elke communicatieboodschap.

Deze gecombineerde werkwijze tussen Artixx en Artishock geldt ook voor het ontwerpen van communicatiemiddelen die op zichzelf staan en waar niet direct een event aan gekoppeld is.

Kijk op www.artishockevents.nl voor meer info.

Top