Menu

Artishock Events & Marketing

Slingers ophangen kan iedereen, Artishock houdt zich bezig met het ontwikkelen van evenementen die (of dit nu voor een bedrijf, universiteit of goed doel is) een verhaal vertellen. Daar zijn wij sterk in! We bedenken onderscheidende campagnes, we produceren en activeren. We creëren inspirerende momenten met als hoogtepunt een live-event.

Driessen Groep Festival groei

Driessen Groep bestaat 25 jaar, en groeide in die tijd uit van een familiebedrijf tot familie van bedrijven. En dat werd gevierd met een compleet festival op het eigen terrein. Een week lang! Met elke dag een andere doelgroep: familie, flexibele medewerkers, klanten & partners en eigen medewerkers.

Meer informatie

Driessen Groep - Festival groei

Gem. Goirle & Noord-Brabant Gold on Ice!

In Goirle vond een memorabel eerbetoon plaats aan de grootste Nederlandse Olympiër aller tijden! Duizenden mensen zagen ‘De Gouden Dochter van Goirle’ zichtbaar genieten van het podiumprogramma ‘Gold on Ice’. Artishock was verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling en uitvoering.

Meer informatie

Gem. Goirle & Noord-Brabant - Gold on Ice!

Damen Shipyards House of Damen

Ter ere van haar 90ste jubileum opende Damen Shipyards haar deuren voor partners/ klanten en tijdens de ‘House of Damen Familiedag’. Als belangrijk onderdeel van deze dag stond de ‘House of Damen Revue’ op het programma: ontwikkeld voor, door en mét de medewerkers van Damen.

Meer informatie

Damen Shipyards - House of Damen
Contactpersoon
Bart van Poppelen
Adres
Keizerstraat 12
Postcode en plaats
5211 HG 's-Hertogenbosch
Telefoonnummer
073 6901504
E-mailadres
bart@artishockevents.nl
Website
www.artishockevents.nl

Events onderdeel maken van storytelling

Een intern motivatietraject, een jubileum of een commercieel brand event, wij gebruiken onze creativiteit om een passend verhaal neer te zetten. Onze campagnes hebben dan ook een impact voor de lange termijn.

Artishock is sterk in het ‘theatraliseren’ van de boodschap van de opdrachtgever in de vorm van ‘een verhaal’ dat langdurig bijblijft, en bouwt hiervoor keer op keer een verrassend podium.

We zijn een innovatief bureau en spelen in op de laatste trends. Zo gaan we van een welvaarts- naar een welzijnsmaatschappij, zijn we ons steeds bewuster van de toestand van de aarde en wordt onze levensstijl ingezet als medicijn. Deze trends passen ook goed bij Artishock, het geeft ons energie. Zo ook voor onze klanten.

Kijk op www.artishockevents.nl voor meer info.

Top